lördag 10 december 2011

Specialagent Oso!

Sovit som en stock inatt efter en tid urusel sömn vet ju att rätt som det är kommer den dära natten då man sover riktigt gott den kom inatt :-)

Vaknade knapt då Henke kom hem i morse, men vaknade av Zzzzzzzzz strax efter kl 8och skulle precis ge henke en puff i sidan och be han vända på sig... Men då lokaliserade jag ljudet till fotändan = sambon oskyldig så jag klev upp och lät nattjobbarna sova vidare.


Någon bloggläsare som vet vart jag kan få tag i denna nallen dvs specialagent Oso! Skulle bli jätteglad för lite hjälp där... Eller kanske inte jag utan en liten kille på 7 månader som är såld på honom =)

Idag skall jag och en vän ut i skogen med Nelly! verkar bli härligt väder för ett par timmar där har alkoholfri glögg och pepparkakor som jag kan ta med så vi får en extra trevlig skogsdag så här i jultider.
Tänkte nog även passa på att utnyttja min vän som spårläggare, att skicka ut en gröngöling i skogen och lägga spår till hunden brukar vanligtvis bli djäkligt kul då dm ine alls är insnöade i SBK's tråkiga 4 kantga tänk på spår uta det brukar bli en liten utmaning för både hund och förare.

Kvällens planer är faktiskt att slappa och/eller köra en maskin tvätt Henke har en hel del träningskläder och hundbyxor som behöver tvättas och jag har Jeans som behöver få sig en omgång vet dock inte om jag finner motivationen till det.

Inga kommentarer: