fredag 21 januari 2011

Helg....

Idag är det fredag och Henke är ledig han kommer dock sova ett par timmar innan ledigheten börjar på riktigt.
Då han vaknat och piggnat till samt ätit och rastat hundar åker vi upp till Löwet och hälsar på pappa och Birgitta! pappa sover ju där uppe nu och åker hem en tur på förmiddagen för att ducha och äta lite innan han åker tillbaka, jag har verkligen världens bästa pappa <3

Blivit lite knepigt och konstigt med materiet denna veckan, mest har det blivit rester från frysen faktiskt då man inte riktigt haft tid eller motivation att fixa någon mat, tex igår kom jag hem kl 17.30 från sjukhuset och vi äter kl 18 för att henke skall hinna i tid till jobbet.

Idag blir det pizza till middag, vi har inte tittat åt en pizza sedan november och innan det var det inte förren juni vi åt pizza. Så idag blir det alltså pizza så vi kan sitta och slappna av på sjukhuset vi handlar helt enkelt på vägen hem!

Få se vd vi tar med för ätbart upp till pappa som INTE vill ha ngt att äta upp dit, men igår åt han en stor portion falukorv och pasta, så något ätbart blir det att ta upp!

Önskar mina läsare en mycket skön fredag!

4 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vi har rensat kylen en hel del också den senaste tiden - dels pga omotivation, men också för att vi får hem 200 kg färskfoder nästa fredag. Så då måste frysarna vara tomma! :P

Trevlig helg!

// Ett litet massutskick till mina vänner:

Under en längre tid har jag haft en länklista till alla sköna bloggar som jag följer - men nu kommer den att försvinna och i stället ersättas av en helt egen sida. Den hittar man enkelt under "Mina sidor - Favoriter i bloggosfären" (http://henrikolsson.eu/favoriter-i-bloggosfaren/).

Därför får du detta meddelande! Vill du även i fortsättningen hänga kvar så är det bara att skicka en banner med måtten (bredden) 468 px * (höjden) 60 px till info@henrikolsson.eu. Har du inte möjlighet att göra en egen banner så säg till så fixar jag en åt dig med hjälp av någon bild från din blogg.

I samband med att min nya länklista sammanställs kan jag också enklare välja ut en blogg då och då och göra lite extra reklam för den via mina inlägg!

Mvh

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ann-Margret o Vinja sa...

Hoppas du får i pappa lite mat, det kan han nog behöva om han sitter där.

Ha en skön helg :)

Anonym sa...

Vilken underbar kompis som kom med så mkt gott. Önskar en trevlig helg / S

Anonym sa...

Vet inte om min komentar försvann men vilken fin kompis att komma med lite gott för att pigga upp :).
Trevlig helg / Susan