lördag 13 augusti 2011

Lerum!

Vilken kalasplats vi har här på campingen, kantplats och sjöutsikt samt hyggliga grannar!

Igår kom Henkes bror Jeppe hit och käkade middag och var social med oss till sena kvällen.
Leffe och Jeppe verkade finna varandra fullt ut, då jeppe kom visste inte Leffe hur glad han skulle bli!

Var ruggigt kallt igårkväll så idag skall vi köpa en kupevärmare till förtältet.
Bäddade ner sitt gruppen i vagnen så gammlingarna skulle få plats inne!
Tänkte att det kommer bli värsta hundhögen där, men nix gubbarna motade ner och höll borta de yngre från sin bädd :-o

Kl 4 vaknade jag med orörliga ben och inklämd mot väggen, försökte röra mig så jycken skulle flytta på sig.
Ålade mig upp och in på toa, 1 min senare tillbaka vid sängen och den är full!
Då har Nelly tagit andra halvan av sängen.

Henke sov gott så jag puttade över Leffe dit och flyttade på Nelly så jag fick plats.

Inga kommentarer: