lördag 6 augusti 2011

Regn

Igår var det första regndagen här i karlstad så hundarna fick en välförtjänt slappardag och vi åkte in till city och kollade lite.

Då vi umgåts med riktiga kaffemonster blev jag såklart kaffesugen så in på Närmsta ställe som sålde java!
En god islatte tog jag och Henke tog en STOR Latte, han fick den i typ en TE mugg *s*

Jag har fått en riktigt jobbig torrspricka under foten eller snarare hälen och köpte specialplåster för torrspricka i hälen!
Och jag förstod inte hur jag skulle sätta på skiten, fick läsa bruksanvisningen och även ta henke till hjälp :-/

Sedan blev det lite fiske, Henke fick 3 små och jag 1 liten :-(

Men det var endå mysigt att äta sin egenkomponerade sallad ute.

Nu vet jag inte om 5 bilden syns, men jag tror och hoppas det!
Tror jag nog föredrar schäfertös i sängen än att ha fötterna utanför ;-)

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Sätt på en klick av sån där tjärsalva som han till hundarna på sprickor på hälen. Det är kanon att använda, gör även att det inte gör så ont heller.
Brukar själv använda det på min sprickor jag får.