onsdag 21 mars 2012

Måste börja röra på mig!

Alltså, visst jag G Å R en hel del med hundarna... Men det känns inte riktigt tillräckligt! Så jag fick ett infall efter att verenda kotte på FB verkar konditionsträna av något slag!
sagt och gjort rotade jag runt i garderoben och dammade av mina joggingkläder från tidigt 2000 tal ;-)

då det blåste storm och snöade ute passade jag på att nyttja det ytterst fula och otympliga löpbandet uppe i hallen! Ett litet sketet fönster att stirra ut i var ju måttligt roande men bet ihopp och provjoggade 2 km och tja det fungerade!


Så nu har jag dammat av midjebältet, expandern och dragselen för nu blir det åka av för mig och Nelly!

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad duktig du är som orkar springa :) Själv håller jag mig till promenader för springa skulle jag väl inte orka 200 m ens ;) Fast det hade ju varit bra om man hade kunnat springa.

Så jag får väl önska dig och Nelly lycka till med eran springträning :)

Kram

Monica sa...

Ja nog skulle man behöva springa lite men just nu räcker inte tiden till.
Ha en skön torsdagkväll;-)