söndag 11 mars 2012

Mobilförbud?

Alltså, jag borde seriöst belägga mig själv med mobilförbud!

Henke hade lämnat in bilen hos mecken och på promenaden hem skickade han ett SMS till mig om att jag skulle kasta på kaffe!

Jag var lite smått upptagen så jag tryckte bort messet och svarade sedan 1 min senare, problemet var att jag messat med Louise innan så jag drog iväg svaret om hur många muggar kaffe jag skulle kasta på!
Jag tycker det är rätt bökigt att skriva siffror på iPhonen så det går snabare att bara skriva ut SEX än trycka fram siffran 6.

Såg sedan vart jag skickat detta SMS, oj så pinsamt ett par minuter senare kom dock förklaringen till min vän *S*
(Bilden snodd från Louises B då jag raderat detta pinsamma misstag)

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Här i veckan ringde Louise mig och jag stod och diskade men hade blåtanden i pluggad så det gick bra att prata iallfall.
Då jag var klar med disken skulle nelly ut en sväng så jag klädde på mig och började knata på, efter närmare 100 meter säger Louise Men vilken dålig mottagning det blev???
Kollade igenom fickorna och konstaterade att mobilen låg kvar hemma på köksbordet, bara vända och gå hem...

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Igår kollade vi på finalen i melodifestivalen, Gillade verkligen David Lindgrens låt, så jag bestämde att han skulle få min röst, sagt och gjort upp med mobilen och drog iväg ett SMS på min favorit, medans man förfasades över flincks och ranelids bidrag i melodifestivalen.

Fick dock inget svar igårkväll på min röstning så jag tänkte inte mera på det...

Kl 9.18 i morse fick jag SMS med tack för röstningen, snacka om stans djävla misstag i röstningen :-(



Borde nog ge mig själv mobilförbud efter detta eller?

2 kommentarer:

Jeppsson sa...

Finns det inte nån sorts kurs man kan gå för att lära sej hantera mobilen?

Ann-Margret o Vinja sa...

Hmm, det var rätt många misstag det....Vilken tur att du ändå skickade smset till nån då känner väl ;) men som tidigare inlägg skriver, du skulle kanske behöva gå en mobilkurs ;) Ha Ha

Kram