lördag 9 juni 2012

Lite blandat!

igår var jag upp med tuppen för att tillbringa ett par timmar inomhus som vanligt solen sken från en klarblå himmel!

henke kom sedan och hämtade mig på sab.sjh och vi åkte sedan till gallerian och kikade lite i affärer och tog även en tur runt drottninggatan och ett varv i sergelgången innan vi gick in i gallerian igen och jag knatade in på MediaMarkt

passade på att köpa den utsedda epilatorn där, dessutom hade dom ett riktigt bra paketpris på fön, plattång och locktång =)
Så nu skall jag blir vacker ;-)

Efter city åkte vi ut till bromma blocks och kikade runt i affärer där innan det blev en varmkorv på coop till mellanmål och sedan köpte vi med oss skaldjurslasange från foodgarden (Den lasangen är så god att det kn*llar i munnen)

Väl hemma läste jag lokaltideningen och hitta denna notisen om hundstöld.... nu blir det att låsa burgrindarna, dels för att skydda hundarna och ev tjuv... tror nog Leffe inte skulle vara så trevlig om någon tar ut honom efter att nelly dragit igång honom så han hamnar i fel sinnestämmning.

Läste även på bruksanvisningen på epilatorn, vart är jämnställdheten? Endast avsedd för att ta bort oönskad hårväxt på kvinnors ben?????

Måste varit en man som skrivit den manualen efter att ha provat den så han vill skydda alla andra män från denna aparaten.

Idag är jag ledig och såklart vräker det ner regn, det blir att promenixa hundar, sedan ner till centrum för familjefika, klippning och därefter rasta hund och slutlige träna hund.

Ikväll är jag väl fotbollsänka igen.

Inga kommentarer: