onsdag 6 juni 2012

Visdommsord!

GRATTIS SVERIGE ni har fått en ny Dressman butik....

Nej, inte det GRATTIS Sverige på nationaldagen vad vi nu firar denna dagen? i vilket fall så jobbar jag idag. är dessutom lite sliten för jag jobba em/kväll igår började kl 15.30 slutade 21 vilket innebar att jag var hemma kl 22.15!
Då skall man duscha, ladda kaffebryggaren, och förbereda annat inför morgondagen.

Idag är det röd dag vilket innebär att det inte går någon direktbuss till jobbet utan jg får åka buss/pendel och gå. Börjar jobba kl 10 men det innebär att jag pyser hemmifrån kl 8.

Igår såg jag denna underbara serie och blev bara tvungen att dela med mig av den.


Igår hade jag tid hos läkaren kl 9.20 inne i stan och hade inte ork eller lust att kuska hem efter besöket, det skulle innebära massa onödiga tråkiga resor med SL så jag strosade runt i stn istället.
Bilden nedan är tagen i vackra gammla stan där jag även hittade Malins fina födelsedagspressent


Efter gått gatorna i gammlastan begav jag mig i city, gick runt och kollade i många affärer och gallerior och njöt av den lediga förmiddagen.
Gick bla in på Butteriks och hittade denna dressen, tycker helt klart att om henke ställer sig på startlinjen för jubileums maran så skall han springa i denna ;-)


Då jag var klar i affärerna så blev det att äta på McD och vila fötterna där ett tag innan jag åkte iväg till jobbet ett par timmar.
Där såg jag denna underbara bilden och blev bara tvungen att dela med mig av denna också.


Hoppas ni alla får en trevlig nationaldag och vädret blir bra, jag kommer ju inte märka så mycket av det då jag kommer sitta inomhus mellan kl 10-17.30!

Inga kommentarer: