torsdag 8 december 2011

Dags att uppdatera igen?

Ett par dagar sedan senast åter igen!


Nelly sitter fint nere på besök hos pappa!

Denna bilden har cirkulerat på FB tycker den är helt underbar!

Hittade en bild på Henke och Leffe då lusen var liten plutt, typ du och jag husse!

Men sedan växte han upp och bestämde sig för att ta henkes soffplats och hänvisa henke till fåtöljen ;-)

Igår snurrades det runt rejält, kl 9 klev jag in på KS för att möta upp en vän och där var vi sedan till 11.30! från KS begav vi oss till gallerien och sedan NK för att kolla efter specialagent Oso!
Men han verkar störtomöjlig att hitta i svensk butik.

Efter ränt runt lite blev det lunch på McD innan vi splittade på oss vid TC och jag begav mig till Kista för att ta möta upp Henke vid STHLM avd.
Nelly fick busa riktigt mycket med mig och så körde vi lite frittfölj och ännu mera bus.

hem, slappa, äta kolla film, stendö i sängen!

Idag blir det en betydligt lugnare dag, lite sliten och frusen så hundarna kommer få en härlig långis och sedan slappa! Ev skämmas bort med varsitt stort ben ikväll!

Inga kommentarer: