söndag 11 december 2011

Rundbyskogen!

Marcus plockade upp mig kl 11 igår och vi åkte upp till Rundbyskogen för att aktivera Nelly lite! Efter en studs promenad stannade vi och band upp Nelly och Marcus la ett spår till Nelly medans jag vallade uppletande rutan!
Uppletandet var en blandad kmpott men blev efter lite påminnelse om vad hon skulle göra riktigt bra, spåret var 550 meter långt och fick vila runt 45 minuter.
Spåret gick bra men hon gick över 1 av 3 apporter i spåret, men det var i det stället där jag inte riktigt hade möjlighet att bromsa henne!

Sedan promenerade vi... inte på motionslingan utan på lite stigar och tja tur att smarta telefoner har kartor ;-) så vi lyckades klura ut vart bilen låg *S*

När vi kom tillbaka till motionslingan tog Marcus upp sin kamera och tog massor av fina bilder, bla denna söta bilden på elly när hon så bekymmersamt och ledsamt tittar på kotten <3

Idag blir det en lugn dag, ev skall jag hitta på ngt med Nelly på den längre promenaden sedan, hänger på mig ryggsäcken så får jag se om det blir spår eller uppletande (är jag tillräckligt pigg kanske det blir både och)

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Åhh vad duktig du är som orkar träna så flitigt med Nelly :) Här har det varit dåligt med träning länge nu :(

Hoppas att du haft lite sol idag som vi haft här. Men nu är det snart svart ute och klockan är inte ens halv 4 än :(

Inte kul att den lilla snön som vi hade försvann med regnet. Det var inte mycke men det lyste upp iaf :)

Ha en skön söndag och 3:e advent ni också :)

Kram