tisdag 29 november 2011

Förkylt!

I söndags åkte vi ut och handlade lite julklappar och som en blixt från klar himmel började jag må pytom!
Så vi avslutade handlingen och åkte hem, och Henke tog em rundan själv med vovvarna samt kvällsrundan!
Som pricken över I så stans rethosta då vi la oss så jag var snäll mot henke och gick upp och la mig!

Igår mådde jag inte alls ok, feber trots 2 alvedon och en ipren så Henke tog med Nelly till jobbets hundträning och sedan gick han en långis med Nelly och Leffe så dom fick röja runt tillsammans ute (Vilket dom fö börjat med inne)
Jag kollade själv igenom hela solsidan säsog 1 igår =)

igår blev det lite glögg och pepparkakor på soffan...

Och Nelly ville hemsk gärna smaka pepparkakor och dregglade som om hon svalt en sko och snörerna hängde kvar utanför gapet!
Trött och hungrig efter en genomkörare i lydnad och långpromenad med husse <3

igår när vi la oss smög Leffe lite oskyldigt upp i sängen och tvärsov där sedan hela natten antagligen iom att jag fick gå upp igår igen för att inte hosta Henke vaken inatt!

Visst är lillskiten söt?

3 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Inte kul att vara sjuk :( Hoppas du tillfrisknar snabbt nu då :)

Kram

Monica sa...

Så där dreglade Elsa också man fick passa sej så man inte halkade på det;-)
Krya på dej;-)

Ulrika sa...

Ska testa Max shake nån dag. Tack för tipset :)

//Ulrika