lördag 7 januari 2012

Kommer förfrysa fötterna...

Så här ser min fot ut normalt, detta är min vänstra fot, som ni ser är utsidan (till vänster i bilden) slät och fin och ingen kostig utbuktning!

<<-- denna sidan skitslät och fin!

Men kolla utsidan på min högra fot (till höger i bilden) den utbuktningen gör ont och det är bla en skruv där! Endera trycker skon från sidan/framifrån och det ger en brännande smärta vid varje steg och sedan efter en stund en dov värkande smärta!
Klämmer inte skon från sidan/framifrån på knölen så klämmer det underifrån på breda mjuka skor så då blir det en knivskarp smärta istället.
Där ser ni min dumma, fula läbbiga knöl, den foten é 2,5 cm bredare -->>


Fick de där lilla varmfodrade stövlarna i julklapp av Henke skitsnygga och mysiga MEN knölen trycks till både från sidan och underifrån, och de vita (smutsiga) gympadojorna är 1 av 2 par skor jag kan ha utan att få ont :-(
Välventilerade är båda paren, och att som hundägare vara ute och knata härliga långpromenader i dessa skor då det är som idag -5,5 grader är verkligen inte skönt!

Hoppas verkligen jag får snabb operationstid så jag slipper vänta 2 månader, i bästafall var det bara 1 månads väntetid!

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Men jösses vilken knöl du har då. Förstår verkligen att det måste göra ont med sko på den foten :(
Hoppas verkligen du får en operationstid snabbt då.
Men hur kommer det sig att du har en skruv i foten ?

Kram