söndag 15 januari 2012

Soffan!

Slappa på soffan igår, Henke låg och kolladepå hockey och jag låg och läste, som ni ser så är det djäkligt trångt i soffan med 2 personer och 2 st schäfrar1


Men vet i tusan vad som flög i Nelly men blev akut hångelsugen med henke, flög upp tutade och pussade över hela Henke och mulade ner sig i kudden brevid henke!
Rätt mysigt att se, men det är lite jobbigt då hon får dessa gosiga anfall!


Igår när vi var och handlade hittade jag broddarn jag köpte för ett par veckor sedan, får ju tyvärr inte på mig mina vinterkängor som jag skruvat in dubb/broddar i utan jag kan ju bara gå i vanliga gympadojor och där vet man ju hur fästet är!
Dvs INGET fäste och man slirade bara runt!

Dessa broddar är inte så bra som dom ser ut, visst bättre fäste, men dom med 4 under framfoten och 2 st i hälen har bättre fäste men det kan ju spela roll vilka typer av skor man har på sig under!

Inga kommentarer: