måndag 26 april 2010

Korkad eller plump?

Tror mera att det är extremt korkat, särskillt med tanke på följdsvaret som jag fick!

Fick ett SMS med följande fråga: Vem är mamma till Tobias? Kollade igenom din blogg idag och såg.

Inlägget som personen såg var detta: http://schaferlyan.blogspot.com/2010/04/morsa-till-en-tonaring.html

På detta korkade SMS svarade jag med ett enkelt "Jag"

Det dröjde inte länge innan jag fick svaret: Åfan. Där ser man

Hur fan är man funtad om man ens skickar det SMS:et i första hand med tanke på att det är min blogg, mitt liv som den rör då är det rätt uppenbart vem som är mamma till Tobias!
Att jag har en änglason har jag aldrig någonsin mörkat utan alla vet om det och det sitter bilder uppe här hemma på honom.
Att människan missat att jag har en änglason så svarar man väl ändå inte så då man får reda på det...

Fy fan säger jag om vissa människor, saknar helt enkelt ORD!

1 kommentar:

titti sa...

ja skulle säga vidrigt och rent ut sagt j*vla idiotiskt madde. men tyvärr var vissa på dasset när vett delades ut=(
kram//titti