tisdag 20 april 2010

Sol,

Strålande sol känns trevligt att solen valt att lysa det påverkar humöret och orken i rätt riktning men endå sov jag natten till igår i 10 timmar och handen på hjärtat det var ÅR sedan jag sov så länge, slocknade kl 23 och vaknade kl 09!

Igår var vi och fikade hos henriks mormor och tog även med henne ut på årets första promenad, det var jättemysigt. Efter fikan åkte vi upp till brukshundsklubben och jag körde lite lätt med Nelly, det blev FF/LF, kryp och platsliggning.
Sedan var både ork och motivationen slut, men det är bättre än inget tycker jag, hon tränger betydligt mkt mindre och ligger bättre i possitionen.

Sedan drog jag på mig skyddsärmen så Henke kunde köra lite transporter med Leffe och även tända/släckaövningar, det blev även 3 bätt och det sista bättet fick mig att stupa som en fura och så använde jag huvudet att ta emot mig med i underlaget, kanske inte så smart sådär i efterhand.

Här om dagen fick jag en allergisk reaktion, läpparna svälde upp i dubbel storlek, men dom har nu fått nästan normal form men tyvärr så blir dom extremt nariga och fjälligt torra efter en sådan resa, men lite helosansalva borde hjälpa upp den saken.

Inga kommentarer: