onsdag 22 september 2010

Hur mycket får man in i en v70 -02:a?

Hittade bilden nedan på webben, den är tagen innan vi åker från stockholm marathon, tjejen i ena bilburen är min sambos lillebrors tjej!
Men hon klagade inte, det var trängre i maj månad samma år ;-)
iallfall då vi var inne på maran var vi 6 st vuxna och en hund, så vi var ju tvungna att utnyttja all plats *S*



tidigare det året vart den en lite längre tripp och några flera hundar i bilen, skall se om jag hittar en bild på det också för jag vet att jag har en bild någon stanns i den externa hårddisken på det!
Iallfall:
* Nelly & Bonzo i ena halvan av skuffen!
* Hannah & Svinto i andra halvan
* Henriks mamma, pappa och bror i baksätet!
* en pappilon i baksätet
* En Jrt på golvet fram
* Jag och Henke fram

Så 6 vuxna personer och 5 hundar i en Volvo v70 är faktiskt rätt imonerande!

Inga kommentarer: