söndag 1 maj 2011

Blä vilken äcklig hund!

Igår kväll gick jag och en gammal klasskamrat en långpromenad med hela min hundflock.
Jag gick med Nelly och Svinto och Marcus gick med Bonzo!
Känner hur Nelly fladdrar till rejält i flexit ser sedan hur hon kommer med ngt i gapet...
En spratlande sork, in med båda händerna i käften på henne och vrålar loss!
På något sätt lyckas hon svälja sorken endå och det sista jag ser är hur bakbenen sparkar på sorken.
Visst hon har ätit sork tidigare... Men aldrig levande!

Igår blåste jag ur hela datorn, så det kommer dröja lite innan jag kan kika runt i bloggar och surfa obehindrat igen.

4 kommentarer:

Monica sa...

HAHAHA så där var Kajsa innan jag fick ordning på henne, konstigt nog släpper hon när jag vrålar loss nu för tiden. Undrar om obehaget att ligga på minus har hjälpt + tonvis med godis.
Luftrenare/fuktare var jag och skulle titta på i höstas men det fanns inte någonstans här i Berga som vanligt;-(
Ha en skön första Maj, i morgon är det måndag och såret har klarat jourhelgen SKÖNT;-)))

Jeppsson sa...

Åh fy vad äckligt. Förresten är det väl så dom smittas med dvärgbandmask?

Ann-Margret o Vinja sa...

Bläää vad äckligt :( Äta en levande sork :(

Tack för grattiset :)

Sanna sa...

Blä!

Min Grå brukar strunta i sorkarna men kommer glatt med småfåglar som han har tagit i flykten...