torsdag 26 maj 2011

Tömma/rensa leksakskorgen?

Har en stor korg i sovrummet med massor av hundleksaker!
Typ 4 fotbollor, 2 bollar i storlek med en handboll och ett par tysta pipisdjur och mjukisdjur m.m
Men det känns kanske som om B, S & N kan klara sig på en leksak tillsammans ;-) och så får gummitarzan 1 leksak!


Idag kommer Henke hem från lägret där han kört hårt med både sig själv och hunden eller vad sägs om igår:
Morgonjogg 7 km med Leffe
Sök
Grupplydnad och genomkörare av appellen
Skydd
Inomhussök
17 km löpning på kvällen (Henke sprang vilse ;-)

Dagen dom kom upp så körde dom:
Grupplydnad
Genomkörare av RPS-provet
Genomkörare av KM skyddet
Skydd
Och inomhussök

Så jag undrar lite hur trött lilla Leffe (och Henke) kommer vara då dom kommer hem idag, dessutom är jag lite nyfiken på vad dom kommer hitta på idag innan dom rör sig hemmåt efter lunchen!

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Men jösses, hur orkar dom springa så mycke och sen orka träna en massa på det.....Jag skulle varit helt slut om jag orkat bara med morgonrundan. Tror nog inte jag skulle orka springa 1 km ens :(

Leffe måste ju ha en super, super kondis. Vad händer om ni blir sjuka, blir Leffe "galen" om han inte får röra sig som han brukar?

Sv. Nej det är inte lätt hinna med att läsa alla bloggar ibland...Har tyvärr inte heller hunnit med alla som jag brukar :( Sen har man varit inne på en del och hjärnan är helt tom så man vet inte vad man ska skriva för kommentar så man har bara läst och gått ut igen :(

Jätte kul att det börjar se bra ut med Nellys spårupptag :) Här tragglar vi också med det. Vinja har en förmåga att gå ut snett mot spåret och det är ju inte så bra :(

Ha en skön torsdag nu du och alla vovvarna :)

Jeppsson sa...

Ojoj, låter som riktigt tuffa dagar för både husse och hund!