söndag 8 maj 2011

TV Soffan igår....

Igårkväll la vi oss på soffan för att mysa lite och kolla på TV, Henkes sista lediga kväll han har tagit på sig att jobba extra nu inatt på sin egna bil så det blir lite extra semesterpengar.
Väl på soffan kröp jag ner i ryggläga då jag faktiskt var första man upp i soffan och fick bestämma hur och vart jag ville placera mig, kan det bli bättre?


Jag tog helt enkelt Leffes favoritplats, och då han kom upp och såg mig vräka sig i soffan så liksom klättrade han över kudden och intog favoritplatsen endå, skitsamma att det låg någon där under och kollade på TV ;-)

2 kommentarer:

Monica sa...

Haha vilken kille, min plats är vad det är.
Söt är bara förordet med 2 pinnar i munnen men alla sätt är bra utom dom direkt dåliga.
Det finns kycklinfiléer som man kan tro att dom gjort av tvättsvamp dom riktigt billiga köper vi aldrig. Man kan tro att kycklingen sprungit ihjäl sej.
Ha en bra söndagkväll

Monica sa...

Inte för att det angår mej;-)
Satt och bläddra i hundstallets hemsida och funderade lite över Lasse. Bland annat var fanns uppfödaren när det gick så illa, man brukar ju ha första ching på återköp.
Såg att snuskfia har satt i spel att äta sork, om det inte vore för mask och råttgift;-( vore det väl inte så farligt med lite proteintillskott;-)))
Hoppas du får bukt med det.
Ha en bra måndag;-)))