tisdag 10 maj 2011

Går som på nålar!

Och väntar på att klockan skall bli runt 16 - 17 tiden så vi får besked om husvagnen, vi kommer även få besked på vad priset på en dragkrok kommer landa på nere i hjo!
Blir det för dyrt där nere så är det bara att lämna in bilen på brabil här i sthlm innan vi rullar ner till Hjo på lördag och så får vi ta och besikta kroken i skövde under veckan :-)

Igår var jag och Emma ute i skogen och spårade, jisses vad vildsvinen brett ut sig, var sjukt bökat på sina ställen i skogen förra året fanns det dock inga vildsvin i den skogen, hoppas man slipper hamna öga mot öga med dom igen!

Efter spåret som hem och umgås med Henke och gå en liten promenad innan Henke rastade snabeldraken och jag plockade lite.
Blev en slömiddag, hade köttfärsås i frysen som vi mumsade till middag med en härlig fräch sallad, när Henke drog till jobbet fastande jag i samtal och där efter var det dags att kvällsrasta vovvs!

Hela dagen gick iväg i ett svep, och ända känns det som om man inte gjort något, men idag är jag extremt trött efter gårdagen så idag blir det betydligt mycket lugnare!

3 kommentarer:

Monica sa...

16,35 och jag håller tummarna hårt:-))))
Efter att ha sett Böda Camping blev jag helt säker på att jag inte är någon husvagnsmänniska, vilka kärringar hu där låg man i lä;-))))))
Ha en skön tisdagkväll;-)

Monica sa...

Hoppas den nya k-burken(nytt ord för mej förresten HIHI)är
fuktfri;-)))
Varmt och jävligt sitter och pustar på verandan, Argos gillar inte värmen ser jag ser påtagligt slö ut;-((

Manhofs sa...

½ priset att montera på Meconomen mot Bra bil, om inte mer. Hoppas det går bra men annars finns det ju drösvis med flera att titta på.
// Susan...som inte heller tål träningskläderna som ska på, helst lika på båda ha ha