onsdag 4 maj 2011

Idag...

Är Heke ledig, direkt efter jobbet åkte han ner till volvo och lämnade in bilen på service och tog en lite längre morgon promenad hem.
Väl hemma vidarekopplade han sin mobil till min så jag får ta samtalet från verkstaden sedan och ta det "jobbiga" besluten sedan då han kommer sova ett par timmar till.
Bromsrören skall bytas, det vet vi och det tänker jag nog be volvo göra direkt, resten får man tänka lite på och kolla upp priser osv.

Skall försöka få tag i sjukgymnasten idag igen, jag har ått känningar av en ny låsning i bröstryggen vilket inte alls är särskillt skönt kan jag lova och det är lika bäst att fixa det direkt innan det går så långt som senast.

Nu börjar det bli dags att inventera kyl och rys efter något ätbart till middag idag, rätt sugen på att äta kyckling men är inte hundra på att vi har det hemma så det blir en ordentlig omgrävning i frysarna för att se vad som finns i gömmorna.

1 kommentar:

Monica sa...

Usch ja det börjar bli dags att lämna gamla Bettan på service snart. Den där förbannade ETS lampan lyser till och från men bilen rullar som den ska.
Hoppas det fixar sej med ryggen och att du hittade något gott i frysen;-))))