måndag 9 april 2012

Jogging och godis!

Igår då vi vaknade tog vi en liten omvägspromenad (3,9 km) ner till Mamma och Bosse för att hämta bilen, och därifrån 150 meter till Pappa och hämta lite mat från påskmiddagen =)
satt där i soffan och slappade lite och pratade om den trevliga gårdagen och lite annat.

Sedan åkte vi hem och bytte om och begav oss ut på en joggingtur. Sambon tog Leffe och jag Nelly, Henke skulle springa en längre tur och motsatt håll...

Jag knatade iväg och började springa ihöjd med kollonilotterna och har väl hunnit typ 300-400 meter då jag hör en flåsande hund så springer sambon förbi och kastar ur sig ett flyktigt hej då han älgar förbi...
Inte ett dugg peppade och uppmuntrande, Nelly fick någon djävulsk överväxel och skulle med Henke så jag höll på stå på öronen.

vilket fall som helst tog hon sitt förnuft till fånga och valde att luffsa med mig, jag tog Antuna rundan och joggade 5 km :-)
Så djäkla stolt över mig själv.

Sedan efter middagen blev det en tur till Maxi och handla lite bröd fil och annat smått och gott inför veckan.
Och efter MAXI blev det en sväng hem till Carro och Adam och där satt vi ett par timmar och pratade om allt mellan himmel och jord och kikade på bingolotto och mumsade massor av godis *rodnar*

Jag fick även vara säng till deras extremt söta och goa Staffetik Lilac, ser ni hur mysigt hon sover på mig <3

Inga kommentarer: