lördag 19 maj 2012

Dags att uppdatera!

var ett bra tag sedan senast, men tiden räcker inte riktigt till för bloggen mellan varven känner jag =)
Iallfall har det hänt massor av grejor sedan senast.

Måndagen den 7 maj drog Henke iväg ner till Hjo för att fixa med husvagnen som stått inomhus under vintern, på torsdagen drog han och hans föräldrar ner sina vagnar till lerum utanför göteborg.
jag var hemma och jobbade hela veckan för att på fredagen efter jobbet ta tåget ner till GBG!

Riktigt smidigt att ta tåget ner, tog bara 3,5 timmar och resan i förstaklass var billigare än andraklass!

Väl nere i GBG tog jag pendeln ut till Lerum och mötte upp sambon och hundarna och vi tog en välbehövlig sovmorgon för på plats i husvagnen var jag först vid 00.30 *gäspar*
Efter frukosten rörde vi oss mot centrum i gbg för att ha det årliga evenemanget GBG-varvet.

På söndagen rullade vi upp till Jönköping med vagnen och instalerade oss på Elmias camping för att sedan åka ut till Henriks systers famlij för middag och umgås och mysa med deras 2 småbarn.

Från Jönköping åkte vi på Tisdagen och kom vid 18 tiden, världens bästa mamma och styvfar hade lämnat middag i kylskåpet så vi slapp tänka på det.

Onsdagen den 16 jobbade jag och stirrade på telefonen med jämna mellanrum...

Kl 15.38 fick jag det efterlänktade SMS:et min bror och hans fru hade fått en välskapt dotter på 46 cm och 2390g.

Igår fredag efter jobbet fick jag äntligen träffa min bror och hans fru samt deras underbara lilla prinsessa Hanna.
Bilden ovan visar hur stolt faster håller i den lilla tösen.

jag och Malin då jag är påväg hem efter besöket.

Hundarna har såklart som vanligt fått massor av aktiviteter, spår, lydnad, bad, fysning, promenader mm
Och inte många lugna stunder sedan vi kom hem heller.

Ny uppdatering av bloggen lär komma innom kort hoppas jag.

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Oj vad mycke som hänt hos er då :) Förstår det kan vara svårt hinna med att uppdatera ibland.

Den 3 juni så är det dygn 63, sen vet man ju aldrig när dom kommer.

Kram