tisdag 29 maj 2012

Kollade min bloggs statestik!

 


2 personer har sökt på ordet "Dildo knottrig" och hamnat på min hundblogg undrar hur imponerad dom blev att hamna på en hundblogg med det sökordet!

Igår fick ju Nelly en helt underbar förmiddag med mycket aktivitet och bus samt skoj, i vilket fall så hade jag lite otur då jag tänkte och hon skulle ju fått en lite lugnare förmiddag för hon skulle med sin husse igårkväll för han började så pass tidigt och jag slutade jobba så sent!

I vilket fall vaknade jag i morse strax innan kl 7 att en ÖVERLYCKLIG Nelly flyger på mig i sängen hon tutar och pussar mig för fullt innan hon snabbt igen flyger ner från sängen för att springa ut i köket för frukost.

Idag låg jag enda till klockan 9, kände mig tung i kroppen täppt i näsan och mossig i skallen! Hade ju ingen panik ut så jag kan ju med gott samvete ligga och dra mig lite längre.
Tror det är allt pollen i luften som gjorde att jag mår lite risigt, för mår bra efter lite nässpray och allergitabletter!

Skall småfixa lite här inne innan jag går ut på en liten längre promenad med Nelly skall bara busa och mysa och ev blir det lite foton!

Inga kommentarer: