söndag 27 juni 2010

Det växer!

Våran uteplats på baksidan växer det så det knakar, endå är inte allt färdigväxt på fyllighet och höjd, det är verkligen avkopplat och mysigt att sitta där ute och nu ombonat och varm atmosvär!


Denna bilden är tagen den 6 juni då vi planterade ut blommorna!


Denna bilden är tagen idag den 27 juni, och oj vad det har växt på under denna tiden!


Idag skall jag ta en sväng ner till centrum och köpa lite förnödenheter bla har vi slut på mjukskölj som jag totalt missat att det var tvärslut!

Midsommar blev ju rätt avslagen pga oron för Svinto, midsommarmaten smakade inte alls så det blev en liten repris på den maten igår och då smakade det betydligt mycket bättre!

Jag satt och packade och plockade med kläder igår och hittade lite kläder som inte jag haft på ett par år för dom varit på tok försmå, kortbyxorna satte riktigt bra och sedan hittade jag ett par hundträningsbyxor som jag köpte för runt 3 år sedan som jag aldrig provade väl hemma upptäckte jag att dom var för små, väldigt försmå fick inte ens upp dom utan dom stannade på halva låren!
Igår fick jag utan problem upp dom och kunde även stänga dom och det var faktiskt en riktigt trevlig överraskning!

Inga kommentarer: