onsdag 9 juni 2010

Ruggig eftermiddag!

Igår vid 13 tiden började jag må illa riktigt djäkla illa för att vara tydlig gick upp och la mig på soffan då Henke låg och sov, sedan fick jag riktigt ont i magen och låg kallsvettig och bara hoppades att det inte var en magsjuka eller annat som var på G!
Men tji fick jag, jag har nog inte varit så pass magsjuk sedan jag träffade Henke och vi firar om ett par veckor 11 år!

Var verkligen helt under isen och söta rara Henke servade mig med vatten och smörgåsrån för jag fick verkligen ont i magen för den var så tom efter första vändan inne på toan.

Kl 19 åkte han till jobbet men tog inte med sig någon extrahund jag ville inte vara Hemma själv och må dåligt, så vid 21 tiden släpade jag mig ut på en kortare runda för då henke kommer hem på morgonen så tar han ju ut alla hundar på en tur!

Idag mår jag bättre men vet inte vad eller om jag törs äta eller inte, men kaffe fungerade faktiskt riktigt bra, och det är en djäkla tur det :-)

Idag är det näst sista dagen med vattenarbete och imorgon kväll då det är dags för sänggång behöver man inte bunkra upp en massa vatten, och man kan ducha precis när man vill på dagen och det kommer kännas riktigt lyxigt!

Inga kommentarer: