tisdag 8 juni 2010

Norraberget!

Gick till norraberget med hundarna beväpnad med 3 dl kattmat som jag kastade ut i 3 olika omgångar så hundarna har roat sig där i lite drygt 1 timma, mummsat gottis och så har dom även lekt en hel del.
Jag har suttit och myst i solen och spelat farmville aktigt spel på mobilen riktigt trevligt och avkopplande om jag skall vara ärlig, imorgon tar jag nog med mig kaffe på den turen för att upplevelsen skall bli riktigt optimal för mig med!

Skickade ett mail från mobilen igår, innan jag skickade det så gick jag noga igenom stavningen och då jag fått svar på mailet ser jag att det är massor av missade bokstäver ja, ja det är väl inget att göra något åt men pinsamt att skicka ett mail som det ser ut som en förstaklassare skrivit!

Har faktiskt börjat läsa tidiningen Brukshunden efter första nya nummrets besvikelse där dom på första sidan stavat schäfer fel så blev jag inte så imponerad och gjorde som vanligt dvs bara ögade igenom den som snabbast bara, men de senaste nummrerna har faktisk fångat mitt intresse och nu det senaste nummret har jag faktiskt läst en hel del i, om hundars mentalitet och polishundar!
Hoppas dom fortsätter att hålla ribban högt nu, förra nummret fastnade jag i artikeln om spår, så nu får man se vad nästa nummer har att erbjuda!

Inga kommentarer: