tisdag 15 juni 2010

Orup's låt Regn hos mig!

Känns väldigt, väldigt träffande ju nu :-(

Det började häromdagen efter att jag och Henke rastat hanhundarna i solsken och fågelkvitter så tänkte jag ta en egen liten tur med Nelly i det fina vädret, nähäpp 5 minuter efter jag kommer ut blir hela himmlen svart och ett par sekunder senare är regnet ett faktum!
Dagen efter det cyklade jag ner till BOXX för att lämna in 2 filmer, planen var även att köpa en mjukglass och njuta av den i det fina vädret utanför videobutiken, halvvägs nere till videoafären öppnade sig himmlen utan möjlighet att kunna få skydd någon stanns *suckar*
Regnet eskalerade till ett skyfall, och trodde inte det var möjligt att det kunde börja regna hårdare men det gick för att sedan öka på ÄNNU mera, då jag kom hem såg jag ut som om jag tagit en simtur fullt påklädd!
Även igår blev jag blöt i regn då jag skulle ut en egen tur...

Och så blev det även idag, jag säger som orup: jag måste ha retat gudarna, jag måste ha gjort något fel för jag har bara regn hos mig!

Inga kommentarer: