söndag 6 juni 2010

Lite bilder!


Översta bilden är då jag går ut för att ta in Leffe efter halva
Henkes löppass, dock så är inte kameran i min iPhone den snabbaste!


Andra bilden är en del av vårat lördagsmys med en svensk film och
till det jordgubbar och glass :-)


Sedan är det en bild på Henkes obligatoriska tomatplantor, inga
sådanna ingen riktig sommar *S*


slutligen en bild på våran nyligen planterade sommar djungel tänk
vad fint det kommer att bli då allt växt till sig <3

Igår blev jag akut sugen på jordgubbar och inga såddanna hade vi
hemma så det blev en cykeltur t/r centrum med en skaplig omväg i
båda riktningar så Nelly och jag cyklade 7,5 km.

I skrivande stund sitter jag på norraberget (juckberget) och bloggar
över mail, bonzo, svinto och Nelly letar utslängt godis medans Henke
är en bit ifrån och kör uppletande med Leffe.

Idag kommer en kompis förbi och skall gräva upp och ta med sig våra
vintergröna mkt fina buskar då min älskade pappa strax skall
påbörja bygget av grogghyllan på framsidan, så skönt att få bort
asfalten och den minnimala gräsplätten som invaderas av mossa!

Inga kommentarer: