tisdag 22 juni 2010

I gammla gömmor!

Kan man hitta kära ting, denna diktboken fick jag av mamma för 16 år
sedan på min 19 årsdag!
Rätt kul att hitta den och läsa igenom igen :-)

Imorgon skall Nelly till veterinären igen för sina analsäckar,
svullnaden är borta med hjälp av kortison och pencilinet gör ju sitt
till!
Så efter morgondagen så kommer hennes bak vara som i nyskick...

Löper gör hon fortfarande dag 24, endera fräser hon av hanarna eller
ställer upp sig.
Så dom får fortsätta vara åtskillda och jag får sova i gästrummet
med henne.

Idag har det varit underbart väder och jag har tillbringat lika mycket
tid ute som inne på toa, magen är inte alls som den skall vågar inte
gå ut utan näsdukar men jag får väl vara glad åt att jag inte
kräks :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt att bli magsjuk. Krya på dig // Susan