onsdag 20 oktober 2010

Jisses...

Det känns som om jag inte sovit en blund inatt, snurrat runt i sängen likt en proppeller och inte kunde somna!
Dessutom har jag vaknat hela tiden då jag väl lyckats att somna och slutsattsen av det har varit att jag kommit ihåg verenda djäkla dröm jag drömt inatt och inte känner mig ett dugg utvilad :-(
Dessutom var den ena drömmen värre än den andra, den första drömmen jag drömmde torde fått Stephen King att bli grön av avund för herregud vilket monster det var i drömmen, blev faktisk rätt lättad då jag vaknade upp efter den drömmen.
Sedan blev jag jagad och tillfångatagen av någon typ av psyko som höll mig fången och då jag vaknade av den så var man inte riktigt sugen på att fortsätta sova...

Men morgonen kom och är nu i skrivande stund så trött att jag känner mig bakfull, inte alls kul med sådanna ruggiga drömmar!

Idag skall det snöa och det skall hålla i sig till i morgon fm, så idag skall vinterdäcken på!

2 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det är jobbigt när man inte kan somna på kvällen :S

Hoppas att det går bättre med sömnen i natt!

Sv: Jag tycker nog allt att dem är söta. I naturen.

Inte i huset! :P

Ann-Margret o Vinja sa...

Usch det låter inte kul med en massa mardrömmar och sen inte kunna sova heller :(

Hoppas verkligen du får en lugn natt i natt då utan mardrömmar och får sova :)