måndag 18 oktober 2010

Kallelse till gastroskopin!

Kom med posten idag så nu kan man gruva sig på riktigt i den frågan, hade ju riktigt ont i magen igår låg i fosterställning på sida i sängen och kunde bara andas korta grunda andetag för det gjorde så himmla ont :-(
Det enda som hindrade mig från att åka in akut var för jag var oduschad och hade ful BH på mig!
Inte kul att åka in och känna sig ofräch, efter ett par timmar lättade det så jag kunde släpa mig ut på en kortare tur med hundarna.
Sedan gjorde sig magen påmind hela kvällen och natten, vid 3 tiden hade jag så ont att jag blev dyngsur i svett men idag känns magen mera i harmoni!

I kallelsen står det att det är en kirurg som skall göra undersökningen, så nyfiken som jag var gick jag in på sollentunas sjukhus hemsida och kikade runt lite och konstaterar att han står som urolog där...

Hur som helst den 3 november skall den genomföras, tack och lov skall den ske under narkos :-)

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Men stackars dig som har så ont i magen :( Hoppas att undersökningen går bra och tur du är sövd då.

Ha det så bra och hoppas du står ut med din mage tills du får din undersökning.