tisdag 15 mars 2011

Återbesök!

idag klockan 9 skall jag ner till sjukgymnasten för att justera nacken igen, efter senaste besöket har det blivit en enorm skillnad men inte helt bra, men misstänker och hoppas att efter detta besöket kommer jag vara helt fri av av nack, skuldervärken!
Dock kommer jag ju vara extremt mör i musklerna ikväll och i morgon men det är det värt =)

sedan i em skall jag skicka in bilder på framkallning, dels till oss som skall sättas i trappen, till pappa samt massor av bilder till henriks mamma på alla hundarna samt på mig och Henke!

Måste dock hitta en fin bild på Leffe lus också, gammlingarna och Nelly (samt på mig och henke är dock klara)


Denna bilden blir det påå Bonzo!


Den här på Svinto


Nellys bild blir den här!


Denna bilden blir det på mig och Henke, även om jag väger 15-20 kg mera på denna bilden än i dagsläget tycker jag om bilden!

Kastar upp bilden jag valt på Leffe sedan =)

2 kommentarer:

Monica sa...

Bra bilder allihop, men den på Bonzo värmer mitt hjärta lite extra vilken fin kille.
Bilden på er är ju riktigt bra och vad gör det med några extrakilon.
Själv har jag kommit på att det här med käken är bra som bantning, ska nog inte göra något åt den än.

Ja det känns hårt;-( den kullen går ju tillbaka på Moa,Zeus och Zelda så man har ju många känslor där + att man ju inte är någon normal uppfödare direkt.
Ha en skön tisdag;-)

Anonym sa...

Hej Madde
Bilderna är jättebra
svärmor