onsdag 16 mars 2011

SOL

Blev det idag med efter en grå morgon, så skönt att vara ute!
Blev den kortare skogsturen idag men väl 30 min vid norraberget så hundarna fick leta lite godis och sedan fick dom stanna på ängen vid Gunnesgård och leka och busa vilket uppskattades =)

Bilden på Leffe som igår em skickades in på framkallning blev nummer 2, valde extrafilm nu för att se hur dom är jag har alltid annars lämnat in på onoff men nu ville jag prova något nytt ville se deras kvalité då man även kan beställa plancher därifrån riktigt billigt så länge man inte beställer bilden fastsatt på en träskiva!

Det finns ju riktigt stora ramar på ÖB och är extrafilm bra skall jag framkalla min bloggbanner på planch och sättain i en ram, blir säkert jättefint =)

Min nacke är enormt bra nu, har bara träningsvärk kvar efter senaste justeringen som var igår, känns rätt ofattbart att det gått från ofattbart ont till bra på mindre än en vecka *tumme upp*
Men nu vet jag att det skall fixas till direkt då man får en låsning och man inte skall gå och dra och vänta på det!

Imorgon blir bästaste Svinto 11 år gammal :-) Min älskade lilla pluttgubbe <3

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Här var det också mulet på fm men sen kom solen. Ska jobba em idag så det var ju typiskt att solen lagom började komma fram när man skulle in :(

Skönt att din nacke känns bra :)

Är så härligt när vovvarna får leva länge :) Blir det kalas i morgon nu då ;)

Ha en skön onsdag :)

Monica sa...

Härligt att nacken är fixad.
Ja skönt var det ute och lite barmark hittade vi i slänten ner mot kyrkan, det är ju 4 månader sedan man såg marken här.
Det blir stor fest i morgon då när gubben fyller år, ja vad tiden går Argos blir ju 10 i Juni.
Ha en bra dag, nu ska jag hänga tvätt;-)