söndag 13 mars 2011

Uppletande!

Henke hade årets första tävling igår så jag körde lite cirkuskonster inne medans Henke var och tävlade!
Gammelhundarna fick vinka och sitta fint vilket dom tyckte var himmla kul!
På Nelly petade jag en del på krypet för att få in bra possition och mindre stress, vi körde även en del pussar och vinka också!
Leffe backade jag tillbaka en del på krypet med då han blir hög bak i starten, skall fortsätta med det petet ikväll också!

På eftermiddagsrundan blev det uppletande i fårhagen igen medans Bonzo och Svinto lirade fotboll! Nelly och Leffe jobbade på bra, Jag har ju skruvat upp Leffes uppletanden en del i svårighetsgrad men sambon har ju grundat momentet ordentligt på jobbet så han löste det riktigt fint endå!

Idag blir det en lugn dag ev blir det lite lydnadsträning i garaget, jag måste få bort Nelly plogning och ligga på för långt fram!
Blir vädret bra skall jag även försöka få en fin proträttbild av Leffe som skall in på framkallning!

Inga kommentarer: