söndag 27 mars 2011

Fin kontakt!

Leffe har en jättefin kontakt med Henke då dom kör lydnad, dessutom håller han en riktigt fin possition.... Men för att fixa detta måste Leffe uppenbarligen lilla Leffe lus hålla tungan rätt i mun ;-)



Ställde fram klockorna igårkväll då jag la mig, kom i säng hyggligt tidigt så det känns inte så mycket att det blev en timmes mindre sömn inatt.
Idag skall jag träffa en gammal skolkamrat från grundskolan för att gå en promenad i det fina vädret (Hoppas han kom ihåg att ställa om klockan bara ;-)

Idag skall jag även damma ur gästrummet så det blir klart för inflyttning där för mig och Nelly, Svinto småfriar till Nelly redan och vill inte ha någon onödig oreda bland hanarna pga att Nelly löper och vi flyttar upp för sent.
Dagtid kommer dom få gå ihopp ett tag till men nattetid delas dom relativt snart.

3 kommentarer:

Monica sa...

Vilken härlig bild med tungan hängande nästan i backen.
I dag var det lite bättre väder, blåsten var borta tack och lov.
Sommartid är skit, nu blir det en utgång till i mörkret och ingen fågelsång på första rundan;-(
Ha det bra;-)

Ann-Margret o Vinja sa...

Ser jätte fint ut :)

Anonym sa...

Tjusigt:)
//S