torsdag 31 mars 2011

Vill Henke renovera om hallen tro?

Igår var vi in till ÖB och köpte lite fina tavelramar till bilderna som jag beställde hem på hundarna och på oss!

Bilden på mig och henke satte jag i en brun och guldig ram och placerade på en tavelhylla i vardagsrummet, gruppbilden i gammeldags svart/vit hamnade i en fin vit ram och ställdes i sovrummet på den nya byrån.

Singelbilderna på hundarna placerades i silverramar och Henke sa "Du får helt och hållet ansvaret att sätta upp tavlorna och bestämma vart =)
Undrar om han var sugen på att renovera om hallen igen... jag menar jag tillhör kategorin människor som kan ta en 7" spik för att sätta fast antensladde till klockradion ;-)

I vilket fall som helst hittade jag små tavelspikar i förrådet och en hammare och så tänkte jag till och kastade upp tavlorna utan några missöden, himmla fint blev det iallfall!
Bilden är tagen med mobiltelefonen så det är inte den bästa kvalitén, men så här blev det iallfall:

2 kommentarer:

Monica sa...

Vad fint det blev, inga blå tumnaglar?;-)
Riktigt fräsch var den lägenheten och ganska låg avgift vilket ju är bra;-)

Ann-Margret o Vinja sa...

Det blev ju jätte fint med vovvarna på väggen i trappan :)