lördag 26 mars 2011

fika =)

Igår kom Björn förbi på en fika, han fotade mig och Henke vid botkyrka bhk i höstas men hade visst glömt bort bilderna (jag med efter ett tag)!
Men igår levererades dom och jag bjöd på äckligt TE som typ smakade saftsoppa!

Här kommer smakprov på 3 bilder!


Henke och Leffe, fin kontakt och fin possition!


Jag och Nelly, fin markontakt!


Krypa är kul tycker Nelly!

Idag strålande väder ute om än lite kallt, får se vad hundarna får för aktivering! Något blir det iallfall sedan skall jag plocka i ordning i gästrummet och dammtorka där inne så det blir klart för mig och Nelly och flytta in där då intresset från de av hankön blir förstort.

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilka fina bilder på leffe och Nelly :)
Usch, städa låter inte värst kul :( Jaha så Nelly löper också, Vinja är inne på sitt 16:e dygn är väl i höglöp nu. Tror hon höglöper sent för när hon blev parad var det på 17:e och 19:e dygnet.

Tänk på att kolla bakåt ibland om du ska ut och gå idag så du inte hamnar på backen och sprattlar igen ;) Inga flera hundar i knäveck eller på ryggen....

Ha en skön lördag :) Själv är jag på jobbet och slutar kl 2 :(