lördag 2 april 2011

Grått och tråkigt idag med!

Men tycker mig se att himmlen inte alls ser lika tung ut så vem vet om det kanske klarnar upp till eftermiddagen, vill gärna ha sol för den smälter snön så himmla snabbt och bra!

Igår var det första april och jag klarade mig från att bli lurad, roade mig med att leta efter aprilskämt på diverse siter dock!

Hittade lite roliga aprilskämt om att man skulle få pant på hundskiten 1 kr/hg, och på ett annat ställe skulle polisen skapa ett DNA register för att kunna bötfälla hundägare vars hundars skit ligger kvar på gatan (Det hade iof inte varit dumt att nyttja i våran BRF för jisses vad hundskit det ligger där jag går kvällsrundan, och jag får en konstant känsla av skuld då jag ser dessa dynghögar)!

Det absolut bästa aprilskämtet stod lokala nyheterna TV4:a göteborg för kolla själva: Jag skrattade så tårarna ran då jag såg detta klippet!

Inga kommentarer: