onsdag 14 september 2011

Bilder!

Fick bilder de fina bilderna av Ann-Margret igår, är himmla nöjd med dom bilderna faktiskt skall framkalla vissa bilder tom.


Huvudbild på Leffe, han har ett himmla vackert och tilltalande huvud tycker jag och vackra ögon. Något annat riktigt kul var att Leffe verkligen gillade Ann-margret och hälsade himmla fint och trevligt på henne.

Leffe är även himmla fin i kroppen tycker jag, denna lilla kille som är mindre än Nelly. han har dessutom en härlig grå färg!

Som en reklampelare för Lundhags, både jackan och byxorna kommer därifrån och kängorna är Haglöfs och blir bara skönare och skönare ju mera man använder dom.

Nelly börjar få päls igen, och OJ vad glad hon blev av att komma lös hela hon satt och vibrerade och ryckte för att få rejsa iväg efter ett par dagar i koppel.

Vanligtvis är nelly riktigt van vid att possera då man tar av henna leksaken, men i söndags blev hon helt rabiat och skulle ha tillbaka sin leksak direkt och det tog ett litet tag att sammla ihopp henne till att sitta fint och tyst samt stilla vid min sida för att ta första bilden!

Nelly mår fortfarande helt ok trots sin PYO, visst att det droppar var från henne i tid och otid, skall idag byta rent i sängen då hon droppat var i sängkläderna också.
Hon börjar bli rätt uttråkad på att bara gå i koppel och relativt korta rundor, men idag tänkte jag faktiskt fuska lite med hennes vila och låta henne jobba lite med vändningar på stället, backa och sidoförflyttningar och belöna dämpande tror hon kommer uppskatta det lite, men risken är ju rätt stor att det blir VÄLDIGT mycket ljud.

I 2 dagar har jag varit helt under isen och mått risgt, dels gastriten från helvetet och sedan ont i varenda led och yrsel och irriterad i halsen, men nu idag känns det bra mycket bättre!
Har ju inte varit så kul att tillbringa 90% av dygnet liggande på sängen eller soffan :-(

3 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul att du gillade bilderna jag tog :) Hade kunnat tagit ännu flera om bara vovvarna haft ro vara stilla ;) Men vi kanska träffas flera gånger och då kan jag fota lite till :)

Ja det var kul att Leffe gillade mig :) Han verkade ju inte bry sig speciellt mera än att att hälsade.

Skönt att Nelly fortfarande mår så bra :) När var det nu igen hon skulle opereras?
Tråkigt att du inte mått så bra :( Hoppas du mår bättre snart nu då :)

Kram <3

Ann-Margret o Vinja sa...

Håller tummarna att Nelly inte behöver åka in tidigare för att opereras utan klarar sig tills på fredag :)

Kram

Monica sa...

Haha läcker elakbild på lilla pärlan, skönt att du mår bättre.
Ska hon opereras i morgon.
Ha en bra dag;-))))