torsdag 8 september 2011

Börjar väl bli gammal & Minsta penis!

Igår var vi en tur nere på centrum för att handla födelsedagspaket till pappa och nytt lås till min cykel (IGEN)!!!

Förra våren när jag skulle ut på cykeln var nyckeln mysteriskt borta, pappa fick rycka ut med vinkelslipen och "låsa upp" min cykel.
Fick då ett slanglås av pappa och Birgitta till min cykel!

Här om dagen skulle jag och Henke ut på en tur, och vart fan har jag gjort a cykelnyckeln????

Efter att letat i mängder av jackfickor, byxfickor och väskor fanns det bara ett alternativ kvar och det var att plocka fram en avbitare och på den vägen "låsa upp" cykeln IGEN!

Och jag tror nu att henke och pappa ledsnat på mig och min cykelnyckel och alla alternativa metoder till att låsa upp min cykel, för igår tyckte Henke att jag skulle köppa ett nytt lås, ett sådant som han har.


Och bara för att vara ännu mera säker på att INTE glömma bort kombinationen på låset så tog jag samma kod som Henke har på sitt lås, så nu skall det vara själva fan om inte skulle få upp låset på cykeln då den skall användas!


Gick in på Butiq NOW igår för att kika lite, dom hade rätt mycket kläder på herr kvar på sommarrean, på damsidan hittade jag inget först, men sedan vid ett undangömt hörn i butiken hittade jag ett REA bord, stod och bläddrade bland jeansen och hittade ett skitsnyggt par jeans som dessutom passade!
Henke tyckte dom var skitsnygga på och tyckte jag skulle köpa dem, jag var tveksam då dom kostade 1499 kr i ord pris, sedan var det halva priset på det, ch sedan YTTERLIGARE halva priset så 375 kr för ett par skitsnygga jeans :-D
Tydligen är det ett riktigt märke, googlat på byxornas märke och dom kostar 1500 pix, så inget rea trix!

Men jag har uppenbarligen blivit så pass gammal att märket på mina nyinköpta jeans har jag aldrig hört talas om :-/

Kollade in statestiken i min blogg, någon människa har googlat på "Minsta penis" och har helt enkelt hamnat i min blogg, undrar vad den människan tänkte då h*n hamnade i en hundblogg, och dessutom undrar jag när/vart/hur/varför jag använt det ordet i min blogg???

Avslutar bloggen med en bild på älskade underbara Bonzo och Svint som badpojkar <3

3 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas nya låset funkar bra och inte går i baklås;-)
Härlig bild på grabbarna, hu vilka körare av svårmod man får ibland.

Hon är bara nio och ett halvt och ser äldre ut än Elsa när hon var
13. Det är så mycket konstigt, funderar faktiskt om hon som jag trott länge lider av vinglet, Zeus hade ju det sista åren. Ja vi får se hur det utvecklar sej, hon äter och är med man får vara glad för det.
Ha en bra kväll och håll tummarna för att jag slipper rycka nageln i morgon.

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad bra att du äntligen fått ett lås som du inte kan tappa bort nyckeln på :)
Vilket fynd med jeansen, fast jag fattar inte folk som köper jeans som kostar 1500 kr i ordinarie pris. Låter väldans dyrt.

Fina badpojkar :)

Anonym sa...

Det beror nog på att du har schäfer.
Den brukar ses som penis kopensation..