onsdag 5 oktober 2011

Höst!

Var så fina färger igår så idag skall jag faktiskt tömma systemkameran tänkte jag, det har tagit emot lite då jag har massor av Bonzo och Svinto bilder där i.
Dessutom ligger det fina dpbilder där i s kameran bör tömmas snart!


När jag morgonturen igår passade jag på att fota nelly lite med mobilen, här ligger hon faktiskt precis vid skolan och poserar bland löven.

Här sitter hon vid snickar verkstaden, får se om det hinner bli riktigt rött dessa buskar innan bladen försvinner.

Åkte iväg en sväng med en vän och spårade igår, han där slutmålet är hårda spår så igår blev det ett skogsspår igen ett litet längre med lite naturliga klurigheter i underlaget och korsande av massor av enduro spår.
Vovven spårade mycket fint ooch hunden är så extremt lättläst i spåret så det är ju en superfördel för sin relativt gröna husse.

Nelly fick ett klurigt spår lagt av mig, där vi bla var på ett kalhygge och precis spårat över en bredare bäck där jag balanserat över ett träd som låg över bäcken.
Jag sa till sälskapet... Får Nelly svårigheter nu så vet jag att jag vinklade vid stubbarna.. Öööö tittar mig omkring där mitt på kalhygget och konstaterade att det var satans mycket stubbar.
Tur att Nelly kan spåra iallfall utan hjälp ;-)

Iövrigt undrar jag vad personalen på festis har rökt på när man ser etiketterna på deras Festisflaskor, senast var du ju annanas så led av jettlag och igår var det en i en öppenrelation ;-)

Denna fick mig faktiskt att skratta gott igår den den poppade upp i stim på fb!

1 kommentar:

Monica sa...

Det är svårt det där med bilder som ligger kvar, får ett hugg i hjärtat varje gång jag ser någon av dom sista bilderna på Argos;-(
Härligt att hon får leva livet igen Nelly.
Vad ska man med en penna till när man är analfabet.
Ha en bra dag;-))))