söndag 16 oktober 2011

Uppletande!

Plockade lite uppletandesaker ur väskan som jag inte använt på typ 1½ år och så tog jag med skynket och systemkameran ut på turen!


Föremålen blev en Puck, gammalt mobilfdral, ett fodral som tar id-kort 2 mjukisdjur och en barnsko!
Skynket fick jag av uppfödaren på Nellys 1 årsdag mycket gulligt tycker jag!
Uppletandet gick riktigt bra, fin fart och målmedvetet hela tiden och inget tomspringande!

Gick sedanner i grusgropen där nelly fick klättra på bla dessa däck och sedan lastpallar och stegar.

Springa massor fick hon också göra, dels i singel och sedan i sand, men mest i ovass singel då sanden var rätt blöt och hård och inte gav något motstånd!
Efter lek och spring i div högar fortsatte vi våran promenad mot Lidl!

Hittade detta transportbandet som Nelly fick gå på, det svajade en del men inga problem för bruden tyckte bara det var kul att knata på detta!

Det var IS på alla vatenpölar, rätt tjock dessutom så man får tänka ordentligt på hur man klär sig, inte förr lite då fryser man då man är stilla och inte för mycket för då flyter man bort i rörelse :-/

Idag är det strålande sol och det verkar inte bli så kallt idag och våran BRF och städdag idag och det vore väl på sn plats att vara med och städa då vi tidiagre städdagar inte varit hemma!
Men jag känner ju fortfarande av min bröstrygg och vet inte hur det blir med den om jag skall rävsa löv, sopa eller släpa ris.
får helt enkelt känna mig för och se hur ryggen är vid 10 tiden...

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul med lite uppletande, och roligt att det gick bra :) verkar vara en lite tuff brud du har som springer omkring på alla möjliga konstiga saker.

Hoppas att du blir bättre i din bröstrygg snart.

Kram