måndag 10 oktober 2011

Rolig App!


Igårkväll roade jag mig att ladda ner en gratis app till telefonen som redigerar gör om bilder, så jag fixade denna fina bilden av elly i appen och jag tyckte den nu blev ännu finare =)

Dom säger ju att när katten är borta så dansar råttorna på bordet, men i vårat fall så när Henke jobbar sover Nelly i sängen!

Var till sjukgymnaste kl 8 i morse och fixade till min bröstrygg, som var LÅST, riktigt djäkla låst så det knackade riktigt rejält och så krampande muskler, så ikväll bävar jag för smärtan som kommer komma av behandlingen =(
För att spara ryggen och nacken går jag med expanderlina, sele och midjebälte där jag måste ha hunden i kopplet, så djäkla skönt!
Sedan där man kan ha hund lös får hon strosa runt bäst hon vill!

3 kommentarer:

Jeppsson sa...

Ja, det var med Klasse, Frank och Jens. Nu ska jag ligga i med lydnaden hela vintern så det sitter som en smäck att hon är totalt fokuserad på mej oavsett störningar, sen ska vi bita loss i vår. :-D

Ann-Margret o Vinja sa...

Inte kul att gå och ha ont i ryggen :( Bra du fick det fixat och hoppas du inte får allt för ont i kväll då.

Kram

Monica sa...

Ja det blev en läcker bild på Nelly, hoppas ryggen inte blir alltför jävlig.
Nej jag får nog aldrig tag i en schäfer till som Moa, det var nog en once in a life time hund så någon mer avel blir det inte.
Ha en bra kväll;-)))