söndag 14 november 2010

Farsdag!

Idag är det farsdag, och tanken var att baka en supersmarrig äppelpaj och vaniljvisp till det samt gått över samtidigt som brosan med fru!
Men dom planerna går i stöpet Robban och Malin går över själva med pressent från mig och robban (samt Henke och Malin)!
Jag är ju portförbjuden iom förkylningen, Birgittas imunförsvar är ju så jättelågt pga cellgiftsbehandlingarna och att skulle hon bli utsatt för en förkyllning så riskerar det att bli någon mycket värre sjuka :-/
Dessutom skall hon få nästa behandling den 18:e och det går inte om hon är sjuk, så jag får vackert stanna hemma och gå över då jag är frisk!

Helt jättetråkigt kommer nog inte hundarna att få trots allt, tänkte köra lite fjärrdirrigering uppe i vardagsrummet med Nelly, lägga badrummsmatta på bordet så hon lär sig att inte röra sig framåt!
Vidare skall jag lära henne att pussas, var en malle i Karlstad som kunde det tricket det var hur charmigt som helst då hunden kom fram och tryckte sin nos mot ens mun <3
Nelly kan ju "dutt" det innebär att hon trycker med nosen i min handflata så hon kan ju liksom grundprincipen :-)

Inga kommentarer: