tisdag 30 november 2010

Ett rent helvete!

Första litern med Laxabon på 1 timma gick relativt smärtfritt, nu är jag inne på den andra litern och har där bara fåt i mig drygt 3 dl på 40 minuter :-(
Kräks nästan bara vid tanken på att dricka skiten, smakar kallsup i ett riktigt salt hav!
Känner mig djävligt tveksam till att jag kommer lyckas med denna skiten, magen är full av skiten nu, och det känns liksom helt omjöjligt att få i sig den.
Men får kämpa på under hela kvällen nu och se om jag på ngt vis lyckas med att å i mig alla 4 liter som krävs!

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Men hu vad det låter äckligt :( Hoppas verkligen du får i dig dina 4 liter utan att få upp hälften.

Men varför måste du dricka så mycke och vad gör den för nytta?? Att dom inte kan göra nått som smakar godare om man nu måste dricka så mycke.