onsdag 1 december 2010

Idag var det dags då!

Fastat i 37 timmar nu, och sedan klockan 9 nu imorse ingen vätska!

Att dricka 4 liter Laxabon på 4 timmar var en rejäl mardröm, handen på hjärtat inte en chans i helvete att jag kommer göra om det, inte ens för pengar kommer jag göra om det!

Idag är det köldkrampskallt ute, så det känns som en himmla tur att Henrik tog Nelly och Leffe på en riktigt rejäl långis igår så man slipper ha dåligt samvete för vovvarna idag!
Gammlingarna nöjder sig ju med vanliga promenader med lite lek och bus!

Jag misstänker att jag inte kommer ha så mycket ork eller lust att göra något annat än att ligga på soffan då jag kommer hem!

2 kommentarer:

Monica sa...

Fy fan ja det är jobbigt, man kan åka till månen men inte fixa en engångsdos så man får sitta 1 timma och sedan är det bra.
Det går bra i dag och snart är det gjort och du får börja äta
igen;-)
Ja vet inte om jag kommer att backa ur detta, pratade med dom i går och man ger MYCKET lugnande vilket jag förstår med tanke på hur MR kameran låter och han ska ligga helt still i 45 minuter.
Skulle aldrig förlåta mej själv om han la av bara för att man vill veta, tänk om det är en stroke.
Ha det bra och sov gott/Kram

Ann-Margret o Vinja sa...

Usch för att vara utan mat så länge :( Och sen dricka det där äckliga också, låter inge vidare :(

Hoppas det har gått bra nu då idag och att dom hittade det dom skulle i din mage.