onsdag 8 december 2010

Jag hoppas jag har en skruv lös...

Har opererat mina fötter, den vänstra foten 2 ggr för att det skulle bli bra och den högra foten en gång! OCH på en av fötterna släppte skruven efter något år så jag har fått ta bort den, men nu är min högra fot "trasig" igen och jag vet inte om det "bara" är en skruv lös eller om den är trasig!

kolla hur fin denna foten är i ytterkanten, det är min vänstra fot:

<-- den sidan är ju slät och jämn!

Medans min högra fot:

Denna sidan -->
Är ju inte lika fin, gissa hur skönt det trycker att sätta på sig kängor eller gympadojjor, och det är ju inte precis väder för foppatofflor eller remsandaler nu!

Undrar hur dom reagerar hos husläkaren om jag ringer dit för att träffa en läkare för jag misstänker att Jag har en skurv lös ;-)

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Du den foten ser verkligen inte kul ut. Kan förstå det inte är skönt att stoppa in den i några kängor :( Skulle kanske gå om den var en så där 2-3nr förstora att det skulle funka ;)

Du, jag tror nog verkligen dom får sig ett gott skratt om du ringer ner och säger du tror du har en skruv lös :) Bara hoppas dom inte skickar dit männen med vita rockar ;)