tisdag 23 november 2010

Snöstorm???

idag vaknade jag i lite spänd förväntan om att det skulle vara snöstorm här, drar upp persiennerna och blickar ut och ser samma snömängd som igår kanske tom lite mindre då tempen är +1
Hade hoppats på rejält snöfall för att kunna vara ute och busa runt med hundarna i massor av snö idag, men det kommer väl!

Det verkar bli sök-träning på tisdag vilket känns himmla bra, att få ngt att skingra tankarna med, vi skall starta klockan 11 så jag är hemma i god tid till klockan 16!

För nu får jag inte äta ngt med fiber eller småkärnor typ kiwi, vindruvor eller tomater! Tisdag skall jag vara matfastande får bara intaga klara drycker, så energin till söket tänkte jag hämta från läsk!
Utöver läsken skall jag även köpa hem isglass för det får jag också mumsa av rejält om jag vill på tisdagen, men sedan klockan 16 börjar helvetet, då skall jag börja dricka laxabon så under eftermiddagen och kvällen skall jag ha i mig 4L av den drycken och massor av vanligt vatten och läsk!

På onsdagen skall jag vara på sollentuna sjukhus kl 13 för undersökningen som jag tack och lov skall genomföra sövd!
Henke hade under tiden tänkt att åka ut på jobbets hundträning för att köra igenom leffe medans jag är på sjukan X antal timmar :-(

1 kommentar:

Monica sa...

Härligt att trampdynan läker fort och att Bonzo klarade sej ganska bra;-)
Det är inte kul att dricka så mycket, magen blir som en ballong rena stenåldern tycker dom kunde använda den där engångsdosen jag fick andra gången det blev lika rent av det tyckte doktorn. Synd att du sover jag fick en rolig tablett och sedan låg jag och tittade på min tarm i tv skitkul fyndigt va;-)
Hu vad tiden går sakta vill ju veta vad som är fel med honom och hur mycket jag kan träna utan att förvärra läget.I går var en riktig pissdag men i dag är det bättre;-)
Ha det bra i snöstormen.