fredag 26 november 2010

Snöar ännu!

snön fortsätter att komma snöat non stop i ett par dagar nu och det börjar synas på marken nu att det är ett ihållande snöande fast det inte kommit några mängder av snö per dag, men uppskattningsvis har det väl endå kommit runt 15-20 cm!
Så det känns helt ok att snön kommit lagomt till första advent, man kanske får lite extra insperation till att göra julfint nu?
Sovit riktigt illa ett par nätter nu, för så fort jag lägger mig i sängen och släcker lampan snurrar mina tankar och hamnar på onsdagen då det är dags för koloskopin, får panik och blir halvt skräckslagen och mår illa och snurrar runt som en propeller i sängen och det lär ju inte bli mindre ju närmare onsdagen man kommer!

4 kommentarer:

Monica sa...

Det är ju aldrig roligt att göra undersökningar under narkos så jag förstår dej.
Snöbyar pratar dom om men här snöar det nonstop och har gjort i två dygn nu, som tur är är snön fjäderlätt och inte tung att skotta bort.
Hoppas den nya JRT:n lyst med sin frånvaro, undrar vad det är för fel på dom av alla vi träffat har bara två varit riktigt trevliga.
Ja det är skönt att det bara är en vecka kvar, i dag är det fem veckor sedan han blev dålig och jag mår bättre nu när jag ser att det i alla fall går framåt om än långsamt.
Ha en bra dag i snön o kylan:-)

Jennelie sa...

Hum här har vi 40 sm snö!! :)

Jennelie sa...

Haha...så som Elsa springer omkring så blir de en jäkla fart på pulkan :) hehe...men i framtiden kanske. men ej iår :O)

Anonym sa...

Lålter som en obehaglig undersökning men du får vara glad att du är sövd, har hört av vakna att det INTE är kul. Trevlig 1 advent :)